Informacja dla deklarujących udział w pielgrzymce Śladami Św. Pawła na Maltę
w dniach 10 – 16 czerwca 2026 r.

Zakończyliśmy zapisy na pielgrzymkę ale jest jeszcze możliwość zapisów na listę rezerwową.

Każda osoba deklarująca udział w pielgrzymce powinna:

♦ Do 15 października br. podpisać umowę i warunki uczestnictwa. Umowę i warunki uczestnictwa można otrzymać w kancelarii Parafii Św. Marii  Magdaleny od 7 października br. lub samodzielnie wydrukować i wypełnić (dostęp do druków poniżej, dokumenty otwierają się w nowej karcie).

 Umowa 

 Warunki uczestnictwa

♦ Do 15 października br.  wpłacić zaliczkę za pielgrzymkę tj. 1500PLN/os.  

Pielgrzym może wykupić dodatkowe UBEZPIECZENIE KOSZTÓW REZYGNACJI, dostępne w następujących wariantach:

  • 2,7% ceny PLN za wyjazd→ ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy (dotyczy rezygnacji przed rozpoczęciem wyjazdu)
  • 4,3% ceny PLN za wyjazd→ ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy + przerwania uczestnictwa w imprezie i wcześniejszego powrotu do RP (dotyczy rezygnacji przed rozpoczęciem wyjazdu jak również już w czasie jego trwania)

 Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy w stawce 2,7% ceny pielgrzymki to najbardziej klasyczna forma tego ubezpieczenia. Dotyczy rezygnacji przed rozpoczęciem wyjazdu. Powody rezygnacji mogą być różne (wymienione są w warunkach ubezpieczenia), w tym mieści się również zachorowanie związane z chorobami nowotworowymi, przewlekłymi i covid (jako choroba, nie tylko pozytywny test!).

Ubezpieczenie może być zawarte przy wpłacie zaliczki lub w dowolnym późniejszym momencie, ale nie później niż do 7 dni po jej wpłacie

Termin dokonania dopłaty  3450 PLN/os. za pielgrzymkę do 26.04.2026r. na konto Patron Travel (konto podane na pokwitowaniu wpłaconej zaliczki)

Informacje pod telefonem:  602 465 020

Szczegóły ubezpieczeń znajdują się na stronie https://patrontravel.pl/section/insurances