Informacja dla deklarujących udział w pielgrzymce Śladami Św. Pawła na Maltę
w dniach 10 – 16 czerwca 2026 r.
Zakończyliśmy zapisy na pielgrzymkę ale jest jeszcze możliwość zapisów na listę rezerwową.
Każda osoba deklarująca udział w pielgrzymce powinna:
♦ Do 15 października br. podpisać umowę i warunki uczestnictwa. Umowę i warunki uczestnictwa można otrzymać w kancelarii Parafii Św. Marii Magdaleny od 7 października br. lub samodzielnie wydrukować i wypełnić (dostęp do druków poniżej, dokumenty otwierają się w nowej karcie).
♦ Do 15 października br. wpłacić zaliczkę za pielgrzymkę tj. 1500PLN/os.
Pielgrzym może wykupić dodatkowe UBEZPIECZENIE KOSZTÓW REZYGNACJI, dostępne w następujących wariantach:
- 2,7% ceny PLN za wyjazd→ ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy (dotyczy rezygnacji przed rozpoczęciem wyjazdu)
- 4,3% ceny PLN za wyjazd→ ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy + przerwania uczestnictwa w imprezie i wcześniejszego powrotu do RP (dotyczy rezygnacji przed rozpoczęciem wyjazdu jak również już w czasie jego trwania)
Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy w stawce 2,7% ceny pielgrzymki to najbardziej klasyczna forma tego ubezpieczenia. Dotyczy rezygnacji przed rozpoczęciem wyjazdu. Powody rezygnacji mogą być różne (wymienione są w warunkach ubezpieczenia), w tym mieści się również zachorowanie związane z chorobami nowotworowymi, przewlekłymi i covid (jako choroba, nie tylko pozytywny test!).
Ubezpieczenie może być zawarte przy wpłacie zaliczki lub w dowolnym późniejszym momencie, ale nie później niż do 7 dni po jej wpłacie.
Termin dokonania dopłaty 3450 PLN/os. za pielgrzymkę do 26.04.2026r. na konto Patron Travel (konto podane na pokwitowaniu wpłaconej zaliczki)
Informacje pod telefonem: 602 465 020
Szczegóły ubezpieczeń znajdują się na stronie https://patrontravel.pl/section/insurances